Palkitut toimihenkilöt 2015

Juha Kalliomäki, Rauno Järvinen, Touko Salonen, Jari Luhtanen, Jarkko Mikola ja Ari Lappi

HaPo palkitsi ansioituneita toimihenkilöitään

Harjavallan Pallo juhlisti 13.11.2015 65-toimintavuottaan palkitsemalla meritoituneita toimihenkilöitään Suomen Palloliiton ansiomerkeillä ja Satakunnan piirin seuratoimijamerkeillä.

Palloliiton kultaisen ansiomerkin sai Rauno Järvinen, joka toimii Harjavallan Pallossa tällä hetkellä naisjoukkueen valmentajana. Toiminut lisäksi vuodesta 1973 lähtien erotuomarina ja on Pilli-77 perustajajäsen sekä aiemmin toiminut Nakkilan Nastassa valmentajana ja seuran sihteerinä.

Palloliiton hopeisia ansiomerkkejä saivat Ari Lappi ja Jari Luhtanen. Ari Lapilla on useita toimintavuosia eri piirien eri seuroissa vuodesta 1976 alkaen mm. Orivedellä, Hyvinkäällä, Tampereella ja Jämsänkoskella sekä muutama vuosi Saksassa. Tällä hetkellä HaPossa 02-poikien joukkueen johtaja ja seuran johtokunnan jäsen.  Jari Luhtanen hoitaa seuran sihteerin tehtäviä kymmenettä vuotta ja on johtokunnan jäsen sekä piirin valiokunnan jäsen ja nykyinen piirihallituksen jäsen. Lisäksi toiminut aiemmin valmentajana.

50 v timanttisen seuratoimijamerkin sai Touko Salonen. Salonen on seuran nykyinen kunniapuheenjohtaja, HaPossa aiemmin valmentaja, johtokunnassa eri tehtävissä: pj 1974-1981, varapj 1994, rahastonhoitaja jo vuonna 1959. Aiemmin myös piirihallituksen jäsen ja varapuheenjohtaja  sekä piirin kilpailuvaliokunnan puheenjohtaja, seuran piirikokousedustaja sekä edelleen aktiivinen seuratoimija. Lisäksi toiminut myös HTU:ssa puheenjohtajana sekä varapuheenjohtajana ja johtokunnan jäsenenä. Toiminut myös jalkapallo- sekä koripalloerotuomarina. Lisäksi Vallan Korin ja Pilli-77 perustajajäsen.

25 v kultaisen seuratoimijamerkin sai Tapani Oras. Toiminut HaPossa valmentajana, apuvalmentajana sekä huoltajana viimeksi 4. divisioonan edustusjoukkueessa.

10 v hopeiset seuratoimijamerkit saivat Jarkko Mikola, Jori Aronpää ja Juha Kalliomäki. Mikola toimii naisjoukkueen valmentajana, on  johtokunnan jäsen ja viimeiset kuusi vuotta seuran varapuheenjohtajana. Aronpää on toiminut P99-joukkueen valmentajana ja Kalliomäki on toiminut pitkään johtokunnan jäsenenä ja valmentajana.

Lisäksi seuran johtokunta päätti nimittää Juhani Parkkalin seuran kunniajäseneksi meriittinä pitkä toiminta seuran hyväksi aiemmin valmentajana ja joukkueenjohtajana, seuran varapuheenjohtajana sekä puheenjohtajana vuodet 2010-2014.