Junioripäätös 2015

Vuoden tyttö- ja poikajuniori

HaPon juniorien tämän kesän jalkapallokausi päättyi

Harjavallan Pallon juniorien tämän kesäinen jalkapallokausi päättyi syyskuun lopulla pidettyyn päätöstilaisuuteen Honkalassa. Tapahtumassa jaettiin seuran kiertopalkinnot sekä joukkueittain valmentajien nimeämät palkinnot. Lisäksi jokainen toimintaan osallistunut juniori palkittiin kausimuistolla. Palkintojen jaon jälkeen juniorit esittelivät taitojaan joukkueittain vanhempiaan vastaan pelatuissa otteluissa, jotka poikkeuksetta päättyivät vanhempien nöyryytykseen.

Seuran vuoden poikajunioriksi valittiin Aatu Pelli E11/P04-joukkueesta. Aatu Pelli on kehittynyt parin vuoden aikana jalkapalloilijana valtavasti. Urheilullisen Aatun pallonkäsittelytaito ja nopeus yllättää vastustajat kerta toisensa jälkeen.

Vuoden tyttöjunioriksi valittiin Alisa Lahtinen samasta E11/P04-joukkueesta. Alisa Lahtinen pelasi joukkueensa kanssa ainoana tyttönä vuotta vanhempien poikien piirinsarjaa ja pärjäsi hyvin mukana vauhdissa ja väännöissä. Alisan vahvuuksia on pelikäsitys ja syöttötaito.

Vuoden maalivahdiksi valittiin toistamiseen Topias Lanne D13/P02-joukkueesta. Topias Lanne antaa joukkueelleen avaimet jokaisen pelin voittamiseen huikeilla torjunnoillaan.

Lisäksi seuran vanhimman juniorijoukkueen eli D13-pelaajille jaettiin kaksi kiertopalkintoa. Herrasmiespelaajaksi valittiin Janne Kestinmäki sekä Uurastajaksi Matias Lahtinen.

Lisäksi joukkueittain valmentajat nimesivät seuraavia palkittuja:

D13/P02

Roni Lähdeviita