Rekrytointi

Tule mukaan aktiiviseen lasten ja nuorten toimintaan!

Harvemmin kukaan on heti valmis valmentaja, joukkueenjohtaja tai huoltaja. Yleensä näihin tehtäviin kasvaa oman lapsensa mukana.

Jotta jokaisella ikäluokalla ja joukkueella olisi toimintaedellytyksiä, niin ne tarvitsevat aikuisen huolehtimaan aluksi ohjauksesta ja myöhemmin valmennuksesta. Valmentajien lisäksi joukkue tarvitsee arkisten asioiden pyörittämisessä joukkueenjohtajan sekä huoltajia. Hyvä määrä olisi 2-3 valmentajaa, joukkueenjohtaja sekä huoltajia, ellei sovita "kiertävästä" huoltajasta.

Tehtävät eivät ole liian vaativia, yleensä maalaisjärjellä toimien pärjää hyvin. Ja kun omia lapsia kasvattaa, niin samat toimintatavat pätevät ohjaus/valmennustehtävissä.

Jokaiseen tehtävään seura kustantaa tai järjestää itse koulutuksia, joten ei tarvitse painia itsekseen asian kanssa.

Mutta aluksi pärjää hyvin "maalaisjärjen käytöllä".

Toivottavasti uusille joukkueille löytyy aktiivisia vanhempia, jotta omat lapseme pääsevät harrastamaan mukavaa harrastusta kuningas jalkapallon parissa.

Lisää asioista voi kysellä johtokunnan jäseniltä tai joukkueiden vetäjiltä. Yhteystiedot löydät näiltä sivustoilta.

Rohkeasti mukaan!

Harjavallan Pallo ry:n johtokunnan puolesta