Satakunnan Osuuskauppa ja Harjavallan Pallo ry ovat sopineet vuodeksi 2023 Kannustajat-yhteistyöstä

1.1.2023

Satakunnan Osuuskauppa ja Harjavallan Pallo ry ovat sopineet vuodeksi 2023 Kannustajat-yhteistyöstä

Tiesitkö, että nyt kaikki seuraamme kannattavat voivat kerryttää yhteistä, seuran junnutoiminnalle maksettavaa tukipottia liittymällä seuramme Kannustajaksi?  Kannustajat-mallissa Satakunnan Osuuskaupan jäsen ilmoittautuu Omalla S-kanavalla valitsemansa seuran Kannustajaksi yhdeksi kalenterivuodeksi. Kannustajat keskittävät ostonsa Satakunnan Osuuskaupan ja muihin S-ryhmän toimipaikkoihin ja saavat ostoistaan Bonusta itselleen ihan normaalin tapaan.

Tukisumma ei siis pienennä kenenkään Kannustajaksi ryhtyneen omaa Bonusta, vaan on Satakunnan Osuuskaupan maksama tuki seuran junnutoiminnalle. Seura suuntaa osuuskaupan maksaman tuen junnutoimintaansa. Kannustajaksi liittyminen on vuosikohtaista, eli jos olet viime vuonna ollut seuramme Kannustaja, pitää tänä vuonna Kannustajaksi liittyminen tehdä uudestaan.

Haluatko Sinäkin Kannustajaksi?

Kannustajaksi voi ryhtyä Satakunnan Osuuskaupan asiakasomistajatalouden pääjäsen ilmoittautumalla seuran Kannustajaksi Omalla S-kanavalla vuoden loppuun mennessä. Tukisumma kertyy vuoden alusta alkaen, vaikka ilmoittautuisit Kannustajiemme joukkoon kesken vuoden.  Ilmoittautua voi vain yhden seuran Kannustajaksi.

Nyt siis kannattaa ehdottomasti ryhtyä seuramme Kannustajaksi!

Sponsorointi - Kannustajat - Satakunnan Osuuskauppa

Lisätietoja Janne Lahtinen, 050 438 4101